Despre DIGITAL SIGNAGE

Publicitate administrata chiar de catre clientul final!

Din categoria Publicitatii OOH (Out-Of-Home) – Publicitate utilizand ecrane digitale profesionale capabile sa:

  • redea continut la o calitate net superioara afiselor tiparite
  • functioneze un program indelungat
  • fie conectate la o retea
  • fie controlate de la distanta, prin intermediul unui software specific.

Ecranele sunt administrate utilizand un software dedicat pentru Digital Signage, usor de utilizat si flexbil, ce ofera posibilitatea crearii unei noi retele de Digital Signage in doar cativa pasi simpli.

digital-signage

Avantajele de Marketing ale Digital Signage

Promovarea utilizand Digital Signage reprezinta raspunsul mediului publicitar la ultimele evolutii tehnologice. Motivele sunt clare: nu doar ca aplicatiile acestei tehnologii sunt extrem de diverse, dar sunt si foarte usor de utilizat si pot fi implementate cu costuri minime, punand la dispozitia oricui o platforma de promovare digitala, facilitand un nivel de comunicare de neconceput prin metodele media traditionale.

Dar cum schimba Digital Signage domeniul de marketing? Si care sunt avantajele Digital Signage?

Definirea Conceptului

Inainte de a raspunde la intrebarile de mai sus, este necesar sa definim ce se intelege prin Digital Signage. Conceptul este simplu: acest tip de marketing implica un ecran de afisare (LCD, LED, sau orice alta tehnologie) plasat strategic in scopuri informative sau publicitare.

Dimensiunile acestor ecrane pot varia de la valori mari (billboard) pana la cele mai reduse (tableta, monitor PC). Singurele granite ale acestei promovari sunt limitarile tehnologice si de spatiu ale locatiei.

Continut Reactualizat

Odata instalate, ecranele afiseaza continutul fie prin conectare la o retea – locala sau Internet – fie direct de pe o unitate de stocare (de obicei externa, conectata la fiecare unitate). Modul de preluare al informatiilor reprezinta asadar o diferenta semnificativa intre Digital Signage si marketingul clasic.

In cazul marketingului traditional, o limitare majora a fost intotdeauna faptul ca fiecare modificare sau promovare necesita un nou proces. Cu alte cuvinte, fiecare anunt trebuie proiectat, aprobat si apoi tiparit, un proces care ar putea dura un timp semnificativ si este adesea costisitor. Aceste etape sunt repetate de la poster la poster sau panou la panou.

Posibilitati de utilizare

  • continut dinamic si interactiv
  • continut relevant momentului
  • integrare sociala
  • sisteme FAQ
  • strategii de marketing focalizate
  • acces mobil
  • functionalitati diverse (produse similare)

Avantaje

  • Promotii zilnice
  • Stiri curente
  • Informatii real-time

 

 

 

Obiectiv Specific

Flexibilitatea acestui mediu deschide, de asemenea, o varietate de posibilitati si scenarii care au fost anterior imposibile. De exemplu, stralucirea unui afisaj atrage natural atentia, si, ori de cate ori sunt folosite aceste tactici, oamenii raspund la acesti stimuli. Acest lucru inseamna ca ecranele pot fi plasate acolo unde publicitatea poate fi considerata potrivita, indiferent daca se afla pe o pasarela spre o destinatie, in interiorul unei unitati de vanzare cu amanuntul sau oriunde altundeva poate fi prezenta o audienta tinta.

Aceasta tehnologie permite, de asemenea, comerciantilor sa gaseasca modalitati de promovare inovative si sa aleaga locuri in care un mesaj nu este de asteptat. Avand abilitatea de a afisa imagini video si statice sau chiar de a permite interactiunea, posibilitatile de marketing sunt nesfarsite cu Digital Signage.

Posibilitati de utilizare

  • comunicare Point-Of-Sale
  • promotii speciale
  • reclama video
  • notificari si evenimente
  • informatii in timp real
  • date produse
  • branding

Avantaje

  • Interactiune directa
  • Continut adaptat locatiei
  • Continut adaptat momentului

 

 

 

Economisire

Instalarea unui sistem de Digital Signage reduce imediat costurile. Cum? Prin reducerea utilizarii hartiei si a altor tipuri de formate fizice. De-a lungul duratei de viata a unui ecran de Digital Signage, ecomonisiti mii de kilograme de hartie.

In plus, nu mai e necesara contractarea de servicii de publicitate externe pentru a ajunge la publicul tinta. Publicitatea evenimentelor in ziarele locale sau reducerea cheltuielilor de publicitate nu mai este necesara, crearea anunturilor ne mai reprezantand nici un const aditional.

Administrarea promovarii Digital Signage poate fi făcuta de o persoana aflata intr-o locatie centrala. Actualizarea unei singure locatii sau a 10 locatii diferite se poate realiza concomitent, modificarile fiind transmise catre dispozitive in timp real.

Posibilitati de utilizare

  • reducerea costurilor de productie
  • reactualizare facila a preturilor
  • reactualizare facila a promotiilor
  • usor de finantat
  • extinderea publicului tinta

Avantaje

  • Acces de la distanta
  • Conexiune wireless
  • Usor de administrat

 

 

 

FACEBOOK

/xsing.ro

INSTAGRAM

/xsign.ro

PINTEREST

/xsign_ro

TWITTER

@xsign_ro